Esenlerden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Esenlerden 7 gün 24 saat minik dostunuzun acil durumlarında bize ulaşabilirsiniz. Kliniğimiz hayvan hastanesi donanımında 24 saat acil veteriner sağlık hizmeti vermektedir. Kedi, köpek ve kuş hastaları özellikle ilgi alanımız. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler - İstanbul Telefon 0(212) 607 1700 Google Maps İle Ulaşım Yandex Haritalar ile Ulaşım

Atatürk Havalimanından ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Atatürk havalimanına indiniz ve minik dostunuzun acil veteriner hekim'e ihtiyacı var. Saat kaç olursa olsun 7 gün 24 saat saat açık kliniğimiz minik dostunuz için hazır. Sadece 5.8 km uzaklığındaki yerimize E5 karayolu üzerinden bahçelievler tabelasını takip ederek ulaşabilirsiniz. Çevremizde yakın ve bilinen yerler; Galatasaray uefa kupası heykeli, kamu sağlığı, ağız ve diş sağlığı. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler

Topkapı ve Fatih Bölgesinden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Topkapı ve fatih bölgesinde 24 saat açık klinik bulamadınız ve minik dostunuzun acil veteriner hekim'e ihtiyacı var. 7/24 açık veteriner kliniğimiz'e ulaşmak hiç de zor değil. Fındıkzade durağından 9,4 km uzaklığında ki yerimize E5 karayolu üzerinden rahatça ulaşabilirsiniz. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler - İstanbul Telefon 0(212) 607 1700 Google Maps İle Ulaşım Yandex Haritalar ile Ulaşım

Güneşliden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Güneşliden 7 gün 24 saat Acil ŞirinVet'e ulaşabilirsiniz. Sadece 6,2 km uzaklığındaki kliniğimize Kemal sunal caddesi üzerinden gelebilirsiniz. 7 gün 24 saat nöbetçi hekimlerimiz minik dostunuzun yanında. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler - İstanbul Telefon 0(212) 607 1700 Google Maps İle Ulaşım Yandex Haritalar ile Ulaşım

Küçükçekmeceden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Küçükçekmecede açık veteriner kliniği bulamadınız ve yakınlarda bir yere gitmek istiyorsunuz. ŞirinVet size sadece 10 km uzaklıkta. E5 karayolu üzerinden bahçelievler tabelasını takip ederek kliniğimize ulaşabilirsiniz. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler - İstanbul Telefon 0(212) 607 1700 Google Maps İle Ulaşım Yandex Haritalar ile Ulaşım

Yeşilköyden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Yeşilköyde oturuyorsunuz ve minik dostunuzun acil veteriner hekime ihtiyacı var. Sadece 6 km uzaklığında ki yerimize E5 karayolunu kullanarak ulaşabilirsiniz. Kliniğimizde günün ve gecenin her saati veteriner hekim bulunmaktadır. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler - İstanbul Telefon 0(212) 607 1700 Google Maps İle Ulaşım Yandex Haritalar ile Ulaşım

Ataköyden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Ataköyde veteriner kliniği ihtiyacınız için 7 gün 24 saat uzman hekimlerimizle hizmetinizdeyiz. ŞirinVet, ataköye en yakın konumda nöbetçi ve acil çalışan veteriner kliniğidir. Avrupa standartlarında donanımla kesintisiz cerrahi servisi ve genel sağlık hizmeti sunuyoruz. Bize ataköy'ün tüm kısımlarından rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Sinan erdem spor salonu'ndan sadece 1,7 km uzaklığındaki kliniğimize E5 üzerindeki bahçelievler köprüsünü

Beylikdüzünden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Beylikdüzünde oturuyorsunuz ve 24 saat gece gündüz çalışan veteriner kliniğine ihtiyacınız var. 20 km uzaklığındaki yerimize E5 karayolunu kullanarak ulaşabilirsiniz. Saat kaç olursa olsun farketmez kliniğimiz 7/24 açıktır. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler - İstanbul Telefon 0(212) 607 1700 Google Maps İle Ulaşım Yandex Haritalar ile Ulaşım

Güngörenden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Güngörende oturuyorsunuz ve 7/24 açık veteriner kliniği bulamadınız. Minik dostunuzun acil durumunda 7 gün 24 saat açık kliniğimize kolayca ulaşabilirsiniz. Adnan kahveci bulvarı üzerinde bulunan kliniğimiz galatasaray uefa kupasını geçince 100 mt sonra sağdadır. Başka kedi ve köpekler olmak üzere kliniğimizde ayrıca kuş ve egzotik hayvanların tedavi ve operasyonlarını yapıyoruz. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler

Zeytinburnundan ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Zeytinburnunda oturuyorsunuz ve 24 saat açık veteriner kliniği bulamadınız. Sadece 5 km uzaklığındaki kliniğimize E5 karayolu üzerinden rahatça ulaşabilirsiniz. Edirne istikametinde E5 üzerinden gelirken metroport'u geçince yan yola girin ve ilk sağdan bahçelievler yönüne dönün. Karşınıza çıkan ilk ışıkların sol çaprazında kalıyoruz. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler - İstanbul Telefon

Merterden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Merterde oturuyorsunuz ve 24 saat açık veteriner kliniği bulamadınız. Merter metro istasyonundan sadece 5 km uzaklığındaki kliniğimize E5 üzerinden ulaşabilirsiniz. Kliniğimiz 7 gün 24 saat nöbetçi veteriner hekimleriyle minik dostunuzun hizmetindedir. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan Kahveci Bulvarı No 134/A Bahçelievler - İstanbul Telefon 0(212) 607 1700 Google Maps İle Ulaşım Yandex Haritalar ile Ulaşım

Başakşehirden ŞirinVet Veteriner Kliniğine Ulaşım

Başakşehirde oturuyorsunuz ve açık veteriner kliniği bulamıyorsunuz. ŞirinVet Veteriner Kliniği olarak 24 saat nöbetçi veteriner hekimlerimizle hizmetinizdeyiz. E5 ve Tem bağlantı yolunu kullanarak Atatürk havalimanı kavşağından topkapı istikametine dönün. Yenibosna ve şirinevleri geçince bahçelievler ataköy kavşağından dönün. ilk ışıklarda adnan kahveci bulvarı üzerinde kliniğimizi göreceksiniz. Adres Siyavuşpaşa Mah. Adnan