İstanbul Bakırköy'ün 15 mahallesinden birisi olan Ataköy ilçesinden veteriner kliniğimize gelmek oldukça basit ve kolaydır.Sizlere rehber olması için hazırladığımız bu sayfada aklınızdaki soru işaretlerini gidermeye çalışacağız.Ataköy veteriner kliniği arayan kişiler gönül rahatlığı ile kliniğimize neden gelmeliler ? Bunu açıklayacağız.

ataköy veteriner

Ataköy veteriner ihtiyacınızda Şirinvet Kliniği ile tedaviye bir adım önde başlayın.Ataköy,zeytinburnu,bahçelievler ve çevre ilçe ve mahallelerden gelen pet sahiplerinin bizleri tercih etmelerindeki başlıca nedenleri birlikte inceleyeceğiz.Ataköy'den ŞirinVet Veteriner Kliniğine gelmeniz için başlıca nedenler ;

1. Konum : Ataköy semtinde 6 dakikalık mesafede olmamız acil müdahale veya zaman problemi olan kişiler için önemli kriterdir.
  2. Geçmişimiz : 11 yıllık geçmişimiz bizlere çok büyük bir tecrübe kazandırmıştır.Bu geçen süre zarfında kendimizi ve kliniğimizi her zaman geliştirmeye devam ettik.Bilimi rehber edindik ve uyguladığımız her tedavi yöntemini bilimin ışığında gerçekleştiriyoruz.
  3. Hekim Kalitesi : ŞirinVet Veteriner Kliniği bünyesinde çalışan her hekim alanında en başarılı hekimler arasından seçilmiştir.Hayvan sevgisi ile dolu olan hekimlerimiz gelen hasta hayvanlara sevgi ile yaklaşmaktadır.
  4. Nöbetçi Veteriner : Acil her durum için 0212 607 1700 numarası üzerinden saat gözetmeksizin bizimle iletişime geçebilirsiniz.Ataköy'de nöbetçi veteriner arayarak geçireceğiniz zaman minik canlar için ölümcül bir zaman kaybı olabilir.Böyle kötü bir durum yaşamamak için mutlaka bizimle iletişime geçin.
  5. Yoğun Bakım Ünitesi : Yoğun bakım ünitelerimiz normal bir hastaneden farksız hertürlü teknolojinin bulunduğu acil durum üniteleridir.Gerekli durumla minik dostlarımız buralarda yatılı olarak tutulmaktadır.

​Ataköy Veteriner Hizmetimiz Hangi Hayvan Türlerini Kapsıyor ?

Şirinvet Veteriner Kliniğimiz hiçbir hayvan türünü ayırt etmemektedir.Egzotik hayvanlar dahil sınırsız türe hizmet vermekteyiz.Sizlerde ister ataköy istersenizde farklı semtlerden ŞirinVet Kliniğini tercih edebilirsiniz.

Veterinerlik Hizmeti Verdiğimiz Hayvan Türleri ;

• Kedi
  • Köpek
  • Kuş Türleri
  • Egzotik canlılar (Bakılması alışılmamış hayvan türleri.)
  • Tavşan
  • Kaplumbağa