Kedi ve köpek veteriner hekimliği alanında 10 yılı aşkın tecrübemizle onların sesi olmaya devam ediyoruz. Hayatımıza neşe katan, bizim her anımızda yanımızda olan bu canlar için her geçen gün yenilendik, geliştik. Sizden ve can dostunuzdan aldığımız güç ile bugün tam donanımlı bir klinik haline geldik.

Bir kedi yada köpek yavrusu aldığınızda, ömür boyu bir canlıya bakmaya söz veriyorsunuz. Sorumlu bir evcil hayvan sahibi olarak, evcil hayvanınızın sağlıklı büyümesine ve tüm ihtiyaçlarını karşılamaya yardımcı olacak tüm unsurları sağlamak istersiniz. Veterineriniz, ailenin bu yeni üyesinin sağlığını korumasında eşiniz olabilir. ŞirinVet Veteriner Kliniği hekimleri olarak, genç hayvanların tüm ihtiyaçlarını anlıyoruz ve sağlıklı büyümelerine yardımcı olmak için özen gösteriyoruz.

Kliniğimize gelen kedi ve köpekler

Hizmetler

Muayene Aşı Uygulamaları Mikroçip Uygulaması
Endoskopi Ultrason Kemoterapi
Diş Hekimliği Homeoterapi Kuaför
Doğum Kan Nakli Yurt Dışı Çıkış İşlemleri
Dijital Röntgen Medikal İşlemler Laboratuvar

Yavru Kedi ve Köpek Bakımı

ŞirinVet veterineriniz, düzgün bir şekilde geliştiğini belirlemek için yavru kedi veya köpeğinizi tartıp ölçecektir. Sağlığını anlamak için minik dostunuzun kulakları, gözleri, eklemleri ve karnı muayene edilir. Sıcaklık, kalp atış hızı ve akciğer fonksiyonu da kontrol edilecektir. Veterineriniz beslenme, tuvalet alışkanlığı, geçmişi ve ev temizliği hakkında sorular soracak, pire ve kene kontrolü, kalp kurdu ilaçları hakkında bilgi sağlayacak ve minik dostunuzu iç parazitler için test edecektir. İnfeksiyöz hastalıklara karşı aşılama için uygun bir program oluşturacaktır. Veterineriniz aynı zamanda evin içinde ve dışındaki kazaları önlemek için güvenlik önlemlerini tartışacaktır. Gerekli gördüğü durumlarda laboratuvar tetkikleri için sizi yönlendirecektir.

Kedi ve Köpek Sahipleri ŞirinVet Veteriner Kliniğine Güveniyor

Veteriner hekimlerimiz yavru köpeklerin ve kedi yavrularının özel ihtiyaçlarını anlar ve sağlıklarını korumak için kapsamlı muayeneler, planlı aşılar ve gelişimlerini dikkatli bir şekilde izlenmesini sağlayabilir. Veteriner hekiminiz ayrıca doğru beslenme, egzersiz, ev temizliği ve davranışsal konularla ilgili sorularınızı cevaplayabilir. Bir problem ortaya çıktığında, doğru tanı ve tedavi sağlamak için ŞirinVet’deki veterineriniz hazır olacaktır.

ŞirinVet Veteriner Hekimlerini Can Dostunuzun Veterineri Yapın!

ŞirinVet Baş Hekimi Samet Atla, veteriner hekimliği alanında geniş bir eğitim ve deneyime sahiptir ve Bahçelievler ve çevre semtlerdeki kedi ve köpek bakımı konusunda kararlıdır. Kliniğimizde; sağlık sınavları, diş bakımı, cerrahi, kemoterapi, beslenme danışmanlığı ve yatılı tedavi gibi çok çeşitli hizmetler sunuyoruz. Bir evcil hayvan muayenesi için randevu almak ve can dostunuzu sağlıklı tutmanın en iyi yollarını öğrenmek için bugün ŞirinVet’i arayın!