Evcil hayvanınızın mutluluğu, konforu ve sağlığı için birçok önlem aldığınızı biliyoruz. Ancak bazı zamanlar, elinizde olmayan sebeplerle evcil hayvanınızın sağlığı olumsuz etkilenebilir. Ev kazaları, diğer hayvanlarla temas, yaş, zehirlenme vb. birçok durum Bakırköy veteriner kliniği ihtiyacını doğuracaktır. İşte, bu noktada tam donanımlı bir klinikte alanında uzman veteriner hekimlere başvurmalısınız.

Kliniğimiz, tecrübeli veteriner hekim kadrosu ve modern tedavi yöntemleriyle evcil hayvanınız için en doğru tedavi planını oluşturur. Bakırköy veteriner veya diğer ilçeler için 10:00 - 20:00 saatleri arasında sağlıyoruz. Bizimle hemen iletişime geçerek pet’iniz için randevu oluşturabilirsiniz!

bakırköy veteriner

Bakırköy Veteriner Hizmeti Nasıl Olmalı?

Söz konusu evcil hayvanlar olduğunda mama, aşı, veteriner, klinik, güvenlik vb. birçok kriterin seçiminde daha fazla dikkatli davranıyor olabilirsiniz. Evcil hayvan sahipleri, tüylü dostlarının güvenli ve mutlu hissetmesi için büyük bir çaba içindedir. En önemli seçimlerden biri ise elbette Bakırköy'de veteriner kliniği aramak oluyor.

Bakırköy veteriner ya da diğer tüm şehirler için klinik seçiminde dikkat etmeniz gereken en önemli konuları sıralamak istedik.Bakırköy'de en iyi veteriner hekimi bulmak için şu konulara dikkat edebilirsiniz:

• Klinikte her zaman maksimum hijyen sağlanmalı,
  • Veteriner hekim kadrosu güncel gelişmeleri takip etmeli ve modern tedavi yöntemlerini benimsemeli,
  • Kedi, köpek, kuş, bukalemun vb. fark etmeksizin her evcil hayvan için eşit derecede sevgi ve ilgi gösterilmeli,
  • Olası komplikasyon durumları için her zaman uzman bir veteriner hekim çalışmalı,
  • Veteriner hekim ulaşılabilir olmalı ve gerekli durumlarda telefonla bilgi sağlamalı,
  • Tanı, tedavi ve teşhis vb. tüm aşamalarda maksimum sterilizasyon sağlanan envanter ve tıbbi araçlar kullanılmalı,
  • Alternatif tedavi seçeneklerinden bahsedilmeli,
  • Personelin tamamı ilgili, pozitif ve güler yüzlü yaklaşıma sahip olmalı.
En iyi Bakırköy Veteriner Kliniği arayışınız devam ediyor mu? Bizi hemen arayarak güvenilir ve tecrübeli veteriner hekimlerimizden randevu alabilirsiniz! (0212 607 1700)

Bakırköy'de Veteriner Kliniği Hizmeti

Minik tüylü dostunuz zaman zaman yaramazlığın sınırını aşabilir. Üstelik bazı zamanlarda ani gelişen olaylar karşısında hem evcil hayvanlar hem de sahipleri çaresiz kalır. Bakırköy veteriner kliniği dilediğiniz anda evcil hayvanınız için en iyi tedaviye sahip olmanızı sağlayacaktır. Kliniğimiz Bakırköy acil veteriner kliniği arayışınızı sonlandırabilir!

Bakırköy veteriner kliniği bularak evcil hayvanınızın tüm tedavilerini bir yerde yaptırmanız önemlidir. Bu sayede acil durumlarda ya da beklenmedik kazalarda pet’iniz için en iyi tedavi planları hazırlanacaktır. Evcil hayvanın tıbbi geçmişi, kullandığı ilaç, tavrı ve davranışları ya da alerjileri hakkında bilgi sahibi olan bir hekim, daha kısa sürede teşhis koyar ve tedavi planını oluşturur.

Kliniğimizdeki veteriner hekim kadromuz, uluslararası gelişmeleri takip etmekte ve tecrübesiyle birlikte en iyi tedavi planını hazırlamaktadır. Kaza, hastalık, kontrol, teşhis vb. birçok aşamada her zaman yanınızdayız!

Veteriner Kliniğimize Geleceklere Hangi Hizmetler Sunuluyor?

Evcil hayvan sahipleri, Bakırköy veteriner kliniği ararken çok yönlü hizmet veren merkezleri tercih edebiliyor. Bu sayede sadece birkaç saat ayırarak aşı, tedavi, bakım, tıraş, diş tedavisi vb. birçok işlem tamamlanıyor. Can dostlarımızın olası hastalıkları, tedavileri veya tanıları için her zaman yüksek teknolojiye sahip medikal cihazlar kullanılır.

Bakırköy veteriner kliniği ihtiyacınız için hızlı, güvenilir ve sorunsuz bir tanı/tedavi süreci geçirmek istiyorsanız, bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kliniğimizde, can dostlarımız için birçok alanda hizmet sunuyoruz:

• Koruyucu Hekimlik
  • Teşhis ve Muayene
  • Aşılama
  • Ağız, Diş Bakımı ve Tedavisi
  • Genel Cerrahi
  • Dahiliye
  • Röntgen (Radyoloji)
  • Jinekolog ve Doğum
  • Göz Hastalıkları
  • Kısırlaştırma

Bakırköy acil veteriner arayışınız için ya da düzenli kontrol ve tedavi için bizi hemen arayın! Kliniğimizde, evcil hayvanlarımız için gerekli olan teknolojik altyapı, şefkat dolu yaklaşım ve uzman kadromuzla hizmet veriyoruz.

Kliniğimizde, yatak ve ayakta tedavi gören evcil hayvanların takibi eksiksiz olarak yapılmaktadır. Örneğin, kaçırdığınız aşı planlaması ya da kısırlaştırma dönemleri vb. birçok konuyla ilgili hekimlerimizle görüşebilir ve en doğru yaklaşımdan faydalanabilirsiniz.

Ne Zaman Bakırköy'den Veteriner Kliniğimize Gelmelisiniz?

Evcil hayvan sahipleri, minik dostlarını en iyi ve en yakından tanıyan kişilerdir. Birçok evcil hayvan sahibi, sıra dışı bir davranış, olağandışı bir hareket ya da sese karşı oldukça duyarlıdır. Evcil hayvan sahiplerinin duyarlı olması ve farkındalık seviyelerinin yüksekliği Bakırköy'de veteriner kliniğine daha az ihtiyaç duymanızı sağlar.

Ancak her zaman evcil hayvanınızın tavır, cilt veya davranışlarındaki değişimi fark etmeyebilirsiniz. Üstelik bazı hastalıklar, çok hızlı ve fark edilmeden ilerler. İşte, bu noktada birçok tedavi için geç kalınmış olabiliyor. Dolayısıyla Bakırköy'de veteriner kliniği ziyaretlerinizi mutlaka periyodik aralıklarla gerçekleştirmelisiniz.

Düzenli veteriner hekimi kontrolleri sayesinde birçok hastalık erken teşhis edilebilir. Erken teşhis edilen hastalıklar, evcil hayvanların ve sahiplerin daha mutlu ve konforlu bir süreç geçirmesine yardımcı olacaktır.

Aşağıdaki durumlardan bir veya birkaçını evcil hayvanınızda gözlemliyorsanız, acil Şirinvet Veteriner Kliniğine başvurmanız gerekebilir:

• İshal veya kanlı ishal,
  • Ciltte kızarıklık ve döküntü,
  • Solgun tüy/cilt rengi,
  • Ani iştah kaybı,
  • İlaç, çikolata, kimyasal vb. yiyecek/içeceklerin tüketilmesi,
  • Nefes alış hızının yavaşlaması,
  • Hırlama, öksürme, tıslama vb. seslerin artış göstermesi,
  • Solgun diş etleri,
  • Çok uyuma veya uykudan uyanamama,
  • Ani ve sık sık yaşanan kusma,
  • Ateş.

Bakırköy'den gelecek herkese gece veteriner klinik hizmetlerimizle evcil hayvanınızın profesyonel tedavi süreci yaşamasını sağlıyoruz. İletişim numaralarımızı kullanarak bize, dilediğiniz an ulaşabilir ve sizin için en uygun zamana randevu alabilirsiniz!

Şişli ilçesinde veteriner kliniği arıyorsanız tıklayın.

Veteriner Hekim Kadromuzla Tanışın!

Kliniğimiz, uzun yıllardır deneyimli ve uzman veteriner hekim kadrosuyla çalışmaktadır. Kedi, kuş, köpek vb. evcil hayvanlarınızın ihtiyaç duyduğu bakım ve tedavileri, tek seferde gerçekleştiriyoruz. Bu sayede evcil hayvanınızın sık sık dışarı çıkıp yorulmasını engellerken sizin de rutin hayatınıza kolayca dönmenize yardımcı oluyoruz.

Bakırköy'den geleceklere dostlarımıza veteriner hekim kadromuz her zaman güler yüzlü, samimi ve ilgili bir yaklaşımı benimsemektedir. Teknolojik altyapımız ve deneyimimiz ile birleşen tedavi yöntemleri sayesinde binlerce evcil hayvanı hayata döndürmüş bulunuyoruz. Mutlak müşteri memnuniyetini benimsediğimiz yaklaşım için bizi arayarak evcil hayvanınız için sorunsuz bir tedavi süreci oluşturabilirsiniz!

Şirinvet Veteriner Kliniğinde Rutin Kontrol Nasıl Olur?

Acil Bakırköy veteriner ihtiyacınız için her zaman yanınızdayız! Kaza, hastalık vb. birçok durum için bizi arayabilirsiniz. Aynı zamanda rutin kontrol ve muayene için de bizi hemen arayarak uzman veteriner hekimlerimizden randevu almanız mümkün! Her zaman bir telefon uzağınızdayız.

Köpek, kuş, kedi vb. evcil hayvanlarınızın sağlığı, mutluluğu ve bakımı için rutin kontrollere devam etmeniz önemlidir. Rutin kontroller sırasında evcil hayvanlarınızın olası hastalıkları veya herhangi bir hastalığa yatkınlığı gözlemlenebilir.

Özellikle yavru kedi ve yavru köpekler için Bakırköy veteriner hizmeti önemli bir yer tutuyor. Yavru kedi ve köpekler 55 – 60 gün boyunca anne sütünden gelen antikorlarla korunabiliyor. Ancak bu süre sonunda hastalıklara karşı savunmasız bir hale gelirken bağışıklık sistemleri düşüyor. İşte, bu noktada rutin Bakırköy veteriner hekim kontrollerine başvurmanız önemlidir.

Kliniğimizde, her evcil hayvan için ayrıntılı tetkik ve muayene sürecini önemsiyoruz. Siz de evcil hayvanınız için en iyi Bakırköy veteriner hekim ve klinik arayışındaysanız, bizi hemen arayabilirsiniz!