Hayvanların yaşam kalitelerini korumak ve sağlıklı bir yaşam sürdürmelerini sağlamak için uzun yıllar çaba gösteriyoruz.Şirinvet Veteriner Kliniği olarak Zeytinburnu ilçesinde veteriner kliniği arayan kişilerin bilmesi gereken oldukça basit bir misyona sahibiz.

"Hayvanları sağlıklarına kavuşturmak ve bu alanda örnek kliniklerden biri olmak."

2011 yılından günümüze baktığımızda bu vizyonu gerçekleştirdiğimizi düşünüyoruz.Sadece kliniğimizin bulunduğu Bahçelievler değil zeytinburnu,ataköy,güngören gibi birçok bölgeden getirilen hayvanlar hekimlerimiz tarafından kontrol edildi.Yapılan kontroller sonucu en iyi tedavi methodlarını uyguladık.Ne olursa olsun her zaman hayvanlarımızın sağlığını en az sizler kadar önemsedik.Sizlerde Zeytinburnu'nda veteriner kliniği arıyorsanız ŞirinVet Kliniği'ni tercih edebilirsiniz.

zeytinburnu veteriner

7/24 Acil Zeytinburnu Veteriner

Herkes gibi evcil hayvanlarımızında başlarına kaza,hastalık gibi çeşitli problemler gelebilmektedir.Öngörülemeyen bu olaylar karşısında veteriner kliniği aramanıza gerek yoktur.0(212) 607 1700 numarası üzerinden kliniğimiz ile iletişime geçmeniz halinde hekim arkadaşlarımız sizlere yardımcı olacaklardır.Ayrıca Nöbetçi Veteriner sayfamızı da inceleyerek daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

Hangi Türlere Hizmet Veriyoruz ?

# Tür Hizmet Kapsamı
1 Kedi Başta aşılama olmak üzere mikroçip,parazit gibi kedilerimizde olaşabilecek tüm problemeri tedavi ediyoruz.
2 Köpek Köpekler en çok kaza sonucu yaralanmalarda kliniklere getirilmektedir.Parazit , yaralanma , kırık gibi tüm olağandışı durumları çözüme kavuşturuyoruz.
3 Kuş Kuşlar çok hassas canlılardır ve yanlış yapılan cerrahi işlemler ölümle sonuçlanır.Teknolojiyi en güncel haliyle kullanıyor hata oranını minimum seviyeye getiriyoruz.
4 Egzotik Hayvanlar Egzotik tüm türler hizmet verdiğimiz tür kapsamındadır.