Bir evcil hayvan sahibinin iyi bir veteriner kliniği bulması gerektiğinde, kafasındaki soru işaretlerini gidermesi için biraz araştırma yapmalıdır.Bu sayfamız Zeytinburnunda Veteriner ihtiyacı olan pet sahiplerine fayda sağlaması amacıyla hazırlanmıştır.

Evcil hayvanlar hayatımızın önemli bir parçasıdır. Koşulsuz sevgi ve destek sağlarlar. Ayrıca çocuklar için iyi bir öğretim yardımcısıdırlar ve yaşlılara bir güvenlik duygusu verirler.

Ancak hayvan sahibi olmak zordur. Onlara bakma ve onlara mümkün olan en iyi hayatı sağlama sorumluluğu vardır. Ne yazık ki, pek çok insan, iş veya diğer taahhütler nedeniyle evcil hayvanlarına vakit ayıramıyor. Ve işte bu noktada Şirinvet Veteriner Kliniği devreye girer, çünkü ister rutin kontroller, ister aşılar veya acil ameliyatlar olsun, evcil hayvanınızın bakımında profesyonel yardım sağlar.

kedi,köpek ve kuş sağlığı

Kliniğimize Hangi Mahalle ve Semtlerden Kolaylıkla Gelebilirsiniz?

Beştelsiz

Çırpıcı

Gökalp

Kazlıçeşme

Maltepe

Merkezefendi

Nuripaşa

Seyitnizam

Sümer

Telsiz

Veliefendi

Yenidoğan

Balıklı

Dikilitaş

Cevizlibağ

Kliniğimizde Sunduğumuz Hizmetler

Kliniğimiz bir hayvanın muayene işleminden ameliyat işlemine kadar yapılması gereken tüm işlemleri uzmanlıkla yerine getirmektedir.Bu işlemlerin bazıları sıralamak gerekirse ;

Muayene

Endeskopi

Göz Hastalıkları

Kalp Hastalıkları

Kuaför

Aşılama

Ameliyat

Doğum

Kulak Hastalıkları

Mikroçip

Diş Hekimliği

Kedi Pansiyon

Köpek Pansiyon

Eczane

Röntgen İşlemleri

Kliniğimiz websitesinin sirinvet.com/site/haberler adresinde kedi,köpek,kuş ve egzotik hayvan sağlığı hakkında güncel içeriklere ulaşabilirsiniz.

İşinize Yarayacak Bağlantılar

1. Kliniğimize nasıl ulaşabilirsiniz?

2. Kedi ve Köpek Veteriner Hekimliği

3. Kuş Veteriner Hekimliği